כיצד לנהל את הדור החדש של עובדים ע"פ היי בוב

המאמר הבא ידון בנושא ניהול כוח אדם בעידן העבודה ההיברידית ע"פ חברת היי בוב: עובדים כבר לא מחויבים לעבודה של 9-5. כעת הם יכולים לעבוד בשעות גמישות ויש להם את החופש לעבוד מאיפה שהם רוצים. הוא משמש בדרך כלל הן על ידי מעסיקים והן על ידי עובדים כדרך להפחית עלויות, להגביר את הגמישות ולטפח יצירתיות בקרב העובדים. 

עבודה היברידית היא כאשר עובד עובד מרחוק לפחות חלק מהזמן, אך עדיין יש לו כמה שעות קבועות במשרד שהם מבקרים באופן קבוע. זה הוביל לכוח עבודה חדש, העובד ההיברידי. עם דור חדש זה של עובדים, מנהלים צריכים להיות מודעים לצרכים ולציפיות שלהם כדי לשמור על צוות בריא ופרודוקטיבי.

עובדים היברידיים נוטים יותר מאי פעם להיות פרילנסרים או קבלנים שעובדים מרחוק. לעתים קרובות יש להם צרכים שונים מאשר לעובדים מסורתיים מכיוון שאין להם אותן הטבות כמו מישהו שעובד במשרה מלאה בארגון. המשמעות היא שמנהלים צריכים ליצור תרבות שבה עובדים אלה מרגישים מוערכים ונתמכים. מנהלים צריכים גם לוודא שיש תקשורת ברורה בינם לבין עובדים אלו על מנת שלא יהיה בלבול לגבי ציפיות או מועדים לפרויקטים.

גישה חדשה לניהול כוח אדם

בעידן העבודה ההיברידית, לפי חברת היי בוב, חברות צריכות לחשוב מחדש על הגישה המסורתית שלהן לניהול כוח העבודה שלהן. הם אינם יכולים עוד להסתמך על מערכת יחידה של מדיניות החלה על כל העובדים.

חברות צריכות להתאים ולשנות את המדיניות שלהן כדי להבין את דור המילניום וכיצד הם פועלים. זהו דור חדש של עובדים שאינו מונע מכסף אלא על ידי משמעות ומטרה. על ידי הבנה של איך בני המילניום האלה עובדים, חברות יכולות ליצור סביבת עבודה מכילה יותר שבה כולם מרגישים שהם חלק מהצוות.